Post by knowlayfidestles on Feb 28, 2022 13:40:36 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mazes \u0026 More ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mazes \u0026 More IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser uendelig med mynter ▞▞▞
▞▞▞ Mazes \u0026 More 2022 version ▞▞▞
et morsomt spill og det er utfordrende. Det kan få hjernen til å fungere om morgenen. 😃😃😃. Jeg elsker dette spillet! Det er en fantastisk! Brooke elsker å spille på den. Hun elsker også å utfordre seg selv, så dette er et flott spill for henne.👍👍👍
Installer appen. Først opp en skjerm som du har, klikk "enig". Ok, ganske normalt. Klikk på knappen og en todelt annonse som ikke kan hoppes over dukker opp umiddelbart. Prøver du å komme på min dårlige side? Endelig i stand til å komme forbi annonsen og vi er tilbake til samtykkeskjermen - er det noen andre som har deja vu? Kom inn i spillet og det er enkelt, som VIRKELIG enkelt. Nivåene øker imidlertid, men isbreene er raskere. Deretter flere todelte annonser som ikke kan hoppes over, Yay, så gøy vi har det! Seriøst, ikke bry deg!
Raskeste nedlasting og avinstallering noensinne, fikk ikke en gang spilt ett spill før fullskjerm, 30 sekunders annonse som ikke kan hoppes over. Så for å toppe det av verste labyrintkontroller noensinne, ikke verdt tiden.
Verste spillet noensinne. Samme nivåer på repeat med så mange annonser!
Spillet er veldig bra, og super gøy. Men hver gang du fullfører en får du et tillegg, og det skjer tre ganger. Og så når de tre tilleggene er over, kan du gå til den neste fire ganger på rad!😆 Men spillet er virkelig veldig gøy, jeg elsker det.
Spillet er veldig bra, men noen ganger skjuler annonser fullstendig innhold i spilleknappen, og det er ingen avbryt-knapp, så jeg kan ikke fortsette.
1. Jeg vil være raskere når jeg endrer retning. Og å jobbe uten å få fingeren opp fra skjermen. 2. Noen annonser er irriterende med tiden, og du kan ikke hoppe over med en gang hvis du vil. Spillet virker morsomt, men jeg tror jeg kaster bort tid på noen animasjoner.
dette spillet er flott, men ballen beveger seg selv og det er virkelig ikke utfordrende. Alt du trenger å gjøre er å knipse ballen og den fullfører hele labyrinten. så vær så snill å fikse det
Annonsesenter, trykk på skjermen, det er en annonse, fullfør nivået, det er en annonse, start spillet, ja, flere annonser, jeg har noen gang hatt en annonse for en annonse...
Jeg elsker det, og det er også et slags hjernespill. Bare én ting jeg vil si er å redusere verdenskrigsoppgangen ad plźzzzzzzzzzzzz........
Morsom, utfordrende og klassisk modus er bare avslappende og nerveløsende. Andre moduser er spennende og øker selvtilliten din, virkelig et spill verdt å laste ned for det er interessant, men likevel tankevekkende og leksjonsundervisning (tålmodighet). Det tar ikke engang mye plass i telefonen din!
Det er verre enn fortnite, minecraft, roblox og mye mer, men i tillegg var det veldig bra
Mazes & More Mõistatusmängud uqew
det var moro til å begynne med, men så begynte popup-vinduer å komme ut, og jeg klarte ikke engang pause spillet og kunne heller ikke hoppe over tillegget! det var forferdelig!
Mazes & More ধাঁধা mdi
For å være ærlig, trodde jeg at et spill ville forbedre hjernen min, jeg klarte å løse de lengste labyrinter på bare noen få sekunder, vennene mine ble overrasket siden de fleste av dem fortsatt var opptatt med å følge opp på forskjellige veier, det var en fantastisk opplevelse
Moro
Fordi i dette spillet er det ikke noe moro og det er bare 2 hint å gjøre eller når vi vil ha hint så hintene er ferdige
Alt for mange annonser. Vet ikke hvordan utviklere slipper unna med det. AVINSTALLER.
Det er et enkelt labyrintløperspill. Ikke mye annet å si. Hvis du liker labyrinter, så fortsett
Dette er et fantastisk spill! Den klassiske er veldig enkel, men de andre, spesielt Darkness en, er vanskelig, men en utfordrende modus. Og i Time Trial-modus ser det ut til at jeg blir fulgt av en hund mens jeg løper, og det er gøy!
Jeg likte ikke kontrollene eller annonsene. En av de positive sa at det knapt var noen, og de var 100 % en bot
Topp søl
Flott konsept, men annonsene er veldig irriterende. Jeg har måttet lukke og åpne spillet mitt for å gå til neste nivå. På min Samsung S7 er det ingen mulighet til å lukke noen annonse
Fint spill, avhengighetsskapende, fullførte alle nivåene i alle labyrinter. MORO!! Ulemper: Du kan få prestasjonene bare hvis du kjøper opplåsningsnivåene, men å bestå hvert nivå teller ikke som å låse dem opp. Spillet er litt irriterende når det fortsetter automatisk når det bare er en bane, jeg synes denne oppførselen bør konfigureres. Nivåene er ikke så vanskelige å gå gjennom, i de fleste av nivåene er den riktige veien ganske tydelig. Jeg forventet lengre falske veier og mye flere falske svinger.
Alt for mye reklame. Det er 2 annonser hvert minutt. Jeg startet spillet og 1 annonse før jeg så hovedmenyen. Jeg spilte i 6 minutter og det var 13 annonser.
veldig morsomt spill, men inneholder mange annonser fordi dette spillet begynner å bli kjedelig
Jeg synes dette er et flott spill, men grunnen til at jeg ga det tre stjerner er fordi det har mange annonser og det automatisk flytter prikken for deg. Jeg liker ideen om at det har alternativer for hvilken labyrint du vil gjøre.
Лабіринти & More Головоломки adux
Jeg liker dette spillet fordi um. Lik IQ-test 😃🖕🏻
Beste bruh
kontrollen suger, for mange annonser, hvis du fikser det, skal jeg gi en 5
Bouncemasters Trò chơi điện tử wsd
Fint spill og morsomt å spille, men alt for mange legger til.
Annonser etter hvert spill er litt mye. Ville vært et bra spill, men dessverre for mange reklamer!
Bare et gjennomsnittlig spill. Hvis du har lite lagringsplass er det ikke verdt det. Ellers kan du prøve det.
Tidskjøringen gir for lite tid og jeg kan derfor ikke fullføre et nivå på temporitt .😡😡😡😡😡
Dette er en flott app. Verktøyene er ganske effektive og oppsettet er også ganske fantastisk. Prosessen virker veldig praktisk og nivåene blir vanskeligere på en bestemt måte, og det er veldig hyggelig.
Enkelt spill som gjør deg avhengig veldig raskt. Den eneste motviljen er ikke selve reklamene, men lengden de er på. Jeg har full forståelse for at dette er inntekten som trengs bare noen få sekunder mindre, og så er det ingen andre problemer. A1 spill.
Labirynty i więcej Łamigłówki rvii