Post by mertotimetups on Feb 11, 2022 3:25:10 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Suspects: Mystery Mansion ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Suspects: Mystery Mansion IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode uendelige krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Suspects: Mystery Mansion 2022 version ▞▞▞
Dette er et fantastisk spill..😀 Men det har noen problemer Annonser mellom spill må ikke være der som ødela spillet mitt og en hengende telefon😔 Og tillate å spille med samme alder Å leke med barn er verre😳
Jeg elsker dette spillet ingenting galt grafikk gameplay alt vennligst legg til flere animasjoner for morderen og gjesten😁😀
veldig bra spill som ligner blant oss, men bedre og mer avansert enn blant oss.
Sonic Dash - Endless Running ஆர்கேட் rvh
Nice bare at man burde få forandre på alder
Jeg syntes dette var et søtt spill. Jeg ser på barnebarnet mitt spille til jeg ser meldingene deres. Disse barna bruker det forferdeligste språket!! Noen trenger virkelig å sjekke disse tingene. Barn som bruker voksnes språk!!! Så spillet er søtt, men det bør gjøres noe med det!! 😡
Jeg liker dette spillet fordi i dette spillet kan du snakke med folk og møte folk, og det er akkurat som blant oss, men med kjæledyr!!!
Jeg har stabil internettforbindelse, men jeg kan ikke logge på eller spille.
Dette spillet er veldig morsomt, men noen ganger når jeg åpner appen, kommer ikke spillet ut av lasteskjermen, men bortsett fra det er det flott. (Rediger) Jeg måtte avinstallere spillet fordi det hele tiden sa at jeg ikke hadde noen internettforbindelse, selv om jeg visste hva som er med det, men fortsatt et morsomt spill.
😍
Jeg synes det er veldig morsomt, og det er langt mindre feil enn Among Us.
Den innfødte chatten gjør det på en måte slik at du ikke får mange som snakker engelsk per si, men det er et flott spill.
Det er én ting jeg ikke liker med dette spillet, mange mennesker snakker ikke og det gjør spillet ikke morsomt
🇧🇻🇧🇦🇳🇴🇧🇪
Spilte noen kamper. Jeg personlig liker det. Noen ganger er jeg ikke fan av mikrofonen. Det kan være veldig høyt og distraherende. Klart, kan dempe spillere, men du "rapporterer" dem hvorfor de blir dempet. Ville elske et alternativ for å spille i en kamp uten mikrofonbruk
kjempebra spill, men jeg er frustrert fordi tilfeldig først og fremst kan du sparke folk uten grunn, for det andre bør du ha muligheten til å dempe spøkelser og for det tredje tilfeldig at alle vennene mine var uvenner. Vær så snill å fikse dette i det minste uvennens feil og gi 5 stjerner
Spillet er veldig likt Among Us, men med flere store forskjeller. 1. Spillet er langt mer rettet mot barn, så forvent at chatten og stemmechatten er små barn. 2. Karakterene er søte og gjør spillet morsomt etter min mening. 3. I motsetning til i Among Us, er spillet mye mer sentralisert til spillebrettet Clue og hvordan spillingen fungerer. Betalingsfunksjonene er litt ... ekstreme ... sammenlignet med Among Us, men med tanke på kunstverket og hvor mye moro jeg har hatt det virker det greit for meg.
Ty for å lage dette spillet. Jeg har fått 2 nye venner her, og spillet er som blant oss, men med dyr og stemmechat i seg.
Selve spillet er morsomt. Selv om det er litt tregt og det er noen feil som ikke lar deg samhandle med oppgaver, er det veldig irriterende.
Dette spillet er morsomt, men jeg har en klage på at jeg var i en kamp og en med Lucy-skinn sa hvem som liker hotte jenter du kan søke på sørkoreanske hotte jenter på YouTube som gjorde meg sint 😡 og forbanna jeg ville rapportere ham, men jeg dro spillet
Dette spillet er så kult fordi det har talechat, og jeg har aldri fått spille et spill som har talechat
Suspects: Mystery Mansion Акционе tgzv
Dette spillet er fint, men det er noen problemer. Du kan ikke bli med i noen lobby. Du må spille med den du skapte i. For det andre kan spillere slå av og på deg til enhver tid i møtet. Tredje etter min første kamp når jeg blir med en annen tar det så lang tid før det. Jeg er ikke sikker på om dette bare er for meg eller for de andre også. For det fjerde er det bare ett kart som gjør det kjedelig for meg. Hver gang jeg blir med kommer det samme kartet for meg. For det femte er det vonde ord i spillet. Takk skal du ha
Dette spillet er veldig bra, men jeg har et problem i spillet noen ganger jeg ikke fungerer og jeg sletter det og laster det ned igjen og ett problem til må vi oppdatere det hver gang og noen ganger kan jeg ikke oppdatere og jeg må slette det igjen, vær så snill å opprettholde oppdateringen 🙏🙏🙏 ......
Jeg har en veldig god venn på dette spillet, og det lar meg ikke gå inn i spillet, det står at internett ikke kan koble til server
Kan ikke oppdatere siden den er oppdatert og likevel kommer med oppdateringer 🙄 veldig frustrerende siden alt jeg vil gjøre er å ha et spill. Har avinstallert og installert på nytt og fortsatt ingen effekt
Suspects: Mystery Mansion แอ็กชัน ybvh
det ser ut til at avbryterkulturmobben har infisert dette spillet også, men ikke på mange timer, så få noen venner og bo i private lobbyer i disse timene lol
Jeg elsker spillet, men folk liker å dempe meg i 200 sekunder, vennligst sett maks mute til 50, det er alt jeg vil si, så ha en god dag! Ha det.
Jeg liker dette spillet, men det lar meg ikke spille lenger, dessverre spilte jeg den andre dagen og dagen etter kunne jeg ikke spille.
spillet er bra, men av en eller annen grunn når spillet starter, forsvinner joysticken min så jeg har ingen mulighet til å flytte meg fra posisjonen min, jeg trodde det bare var en engangs ting som kanskje neste kamp vil være der, men nei, da jeg startet et annet spill, forsvant joysticken min bokstavelig talt... jeg vil prøve å spille spillet siden det ser bra ut, men det er nettopp det problemet, jeg håper å høre fra utviklerne om denne saken. (bruker vivo, funtouch os, 1,95 GHz snapdragon 439 Octacore)
Jeg hater mistenkte fordi hver måned må du tilbake til nivå 5 gyldent nivå, og det er alltid irriterende som hvorfor kan det bare ikke holde det, det er så vanskelig å komme tilbake
Det er noen feil som når du er et spøkelse, kan du ikke fullføre oppgaver, det blir sittende fast før et møte blir kalt inn, og det er kjipt
Det er et morsomt spill med stemmechat, og det er annerledes enn blant oss
Spillet var morsomt, men problemene er matchmaking når jeg ble med servere, jeg var alltid alene nummer to er at jeg spilte 10 runder, jeg fikk ikke engang å være morderen som whqt
Kan ikke oppdatere