(Android/iOS) Cooking Sweet : Home Design, Restaurant Chef Games fuskkod mer uthållighet
Feb 11, 2022 3:15:50 GMT
Post by mertotimetups on Feb 11, 2022 3:15:50 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Sweet : Home Design, Restaurant Chef Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Sweet : Home Design, Restaurant Chef Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod mer uthållighet ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Sweet : Home Design, Restaurant Chef Games 2022 version ▞▞▞
Ett bra spel tills du vill dekorera rummen och skärmen kommer inte att öppnas för dig att göra det. Behöver fixa dekorationsrummet så att du kan inreda.
Fantastiskt!!!! Jag älskar utmaningarna!!!!
Roligt och underhållande
Det är ett bra spel men jag kan gå över tiden med det här spelet 😕😕
Cooking Sweet : Home Design, Restaurant Chef Games Simulacije fau
Jag älskar spelet men det blir riktigt svårt när det kommer upp till höga nivåer 🤗👌
Dålig
Bra så långt
Cats & Dogs 3D Santai qeee
Det är ett fantastiskt spel, jag har så roligt. Men det finns inget mer att renovera, det kommer snart......jag vandrar när
Kul håller dig att spela.
Så långt så bra, kommer också att se när jag kommer till högre nivåer om jag kan fortsätta utan att behöva spendera riktigt $$$
Det är väldigt roligt och håller min uppmärksamhet
Jag älskar det här spelet, du får dekorera med vackra möbler och laga underbara måltider.
Bra spel att laga mat och dekorera
Det här skulle ha varit ett bra spel om efter nedladdning skulle spelet vara långsamt i rörelse så skulle det gå av. Jag tänker inte bry mig om att spela kommer att fortsätta hända vad är poängen med att spela utvecklare bryr sig bara om när spelare spenderar pengar innan de fixar något
Tycka om
Jag är så glad att det är ett så bra spel att du borde spela det 😃
Bra spel. Speciellt när farten ökar. Det retar upp mer. Och att designa hem känns så bra
Det är utmärkt. Inte för hårt så du kan inte avsluta.
Så bra spel älskar det!
Fyra stjärnor
Fantastiskt måste vara snabbt riktigt snabbt
Har precis börjat spela men det verkar vara ett coolt spel. Briljant tidsfördrivare.
Älskar bara matlagningsspel
Cooking Sweet: ホームデザインゲーム, レストランシェフゲーム シミュレーション lmke
Det här spelet är väldigt lätt att använda. Jag gillar att spela det här spelet varje dag.
Bra spel men jag skulle älska det om jag kunde spela
Hittills är det här spelet fantastiskt. Bra ansträngning
Detta är ett fantastiskt spel. Jag älskar att spela det är som 2 spel i en matlagning och design mycket roligt.
Wow det väldigt trevligt spel jag älskar väldigt mycket väldigt mycket det väldigt trevligt spelet jag älskar det här spelet 🥰🥰🥰
Häftigt
Bra men väldigt långsamt
Ett av mina favoritspel men när jag passerar nivå 18 på ramen-restaurangen fryser spelet och även om jag har klarat det kan jag aldrig gå vidare till nästa nivå, snälla fixa detta!!
Det är ett bra spel eftersom jag är uttråkad hemma men jag gillar att laga mat och jag har mycket roligt och njuter av det här spelet
Väldigt spelvänligt! Annonser är frivilliga och är inte påträngande. Historien är förvånansvärt smart och söt i sin uppsättning för spelet. Verkar passa för en mängd olika åldersnivåer, särskilt som stjärnor kan tjänas genom att slutföra högre nivåer på en nivå eller en annan nivå. åh! Och jag gillade verkligen att veta hur många stjärnor jag behövde för att slutföra ett rum från början istället för att spela nivåer och hoppas att jag hade tillräckligt för att njuta av dekorationsaspekten ett tag. Definitivt ett mer avkopplande tap-cook-spel!
Bra
Det är något fel på sushibaren nivå 10. Ingen kund kommer. Hur kan jag slå nivån? Hoppas du kan fixa det.
Kay paka ho spel zaleid på bhi nahi hotha hai tråkigt gam hai ya plzzzz ladda inte ner det allra värsta spelet
Absolut älskar det älskar spel som det här eftersom jag älskar att designa saker och göra dem till mina egna
Bra spel! Men dekorationshuset som kommer efter Beach Resort är fortfarande låst. Det finns inga saker på att-göra-listan. Jag använde också knappen "ladda ner alla tillgångar" men det verkar inte fungera.
inte ett bra spel
Jag önskar att jag hade hittat det här spelet för länge sedan!! Det är jättebra!!😁 Jag är beroende och jag älskar det!!!! Tack!
Trevligt jag älskar spelet
Handledningen var trasig för mig. När du uppmanas att trycka på anteckningsblock eller något annat, zoomar den in i hörnet och jag kan bara trycka på nämnda hörn. Det förblev så för alltid så jag antar att det här bara är mitt spel nu, när saker är viktiga framhäver det bara hörnet. Annars är det kul.